Formulir Kontak

Nama

Email *

Pesan *

Cari Blog Ini

Mesleki Ve Teknik Egitim Genel Mueduerue Ali Karagoezden Aciklamalar

Yalova'da Mesleki Eğitime Yönelik Yeni Projeler İmzalandı

Mesleki ve Teknik Eğitim Genel Müdürü Ali Karagöz'den Açıklamalar

Milli Eğitim Bakan Yardımcısı Kemal Şamlıoğlu ve Mesleki ve Teknik Eğitim Genel Müdürü Ali Karagöz, Yalova'da mesleki eğitimin geliştirilmesi için yeni projelerin imzalandığını duyurdu.

Yalova Makine Organize Sanayi Bölgesi'nde (OSB) planlanan Mesleki Teknik Anadolu Lisesi ve Mesleki Eğitim Merkezi'nin inşaatı için protokol imzalandı. Proje, tüm kurum ve kuruluşların desteğiyle hayata geçirilecek.

Mesleki Eğitimin Önemi

Bakan Yardımcısı Şamlıoğlu, mesleki eğitimin önemine vurgu yaparak, "Mesleki eğitim, gençlerimizin geleceği için kritik önem taşıyor. Bu projelerle, öğrencilerimizi iş piyasasının ihtiyaçlarına uygun şekilde yetiştireceğiz." dedi.

Genel Müdür Karagöz ise, "Mesleki eğitim merkezleri, öğrencilere teknik beceriler kazandırmak ve onları iş dünyasına hazırlamak için gerekli altyapıyı sağlıyor." diye konuştu.

Yalovalılar Sevindi

Projelerin imzalanması, Yalovalılar tarafından memnuniyetle karşılandı. OSB Başkanı Tahsin Becan, "Bu yatırımlar, bölgemizin ekonomik kalkınmasına ve gençlerimizin istihdamına önemli katkılar sağlayacak." dedi.

Batmanda da Mesleki Eğitim Çalıştayı

Öte yandan, Milli Eğitim Bakan Yardımcısı Kemal Şamlıoğlu, Batman'da düzenlenen mesleki eğitim çalıştayına katıldı. Çalıştayda, bölgedeki mesleki eğitim ihtiyaçları ve sorunları ele alındı.

Samsun'da Sektörel İş Birliği

Bakan Yardımcısı Şamlıoğlu ayrıca Samsun'da düzenlenen Mesleki Eğitim Üzerine Sektörel İş Birliği toplantısına katıldı. Toplantıda, mesleki eğitim kurumları ile iş dünyası arasında daha sıkı iş birliği yolları tartışıldı.


Komentar